Sunday 21 April 2019

Harga Kaisa Two Way Cake

Kaisa Two Way Cake
Berita baik kepada ibu-ibu bayi dan wanita di luar sana. Asmak telah memperkenalkan Produk baru iaitu Bedak Compact KAISA Two Way Cake. Bedak ini sesuai dipakai untuk penjagaan kulit muka sebelum keluar rumah kerana bedak ini mengandungi SPF 300 yang mampu memberikan perlindungan UV sehingga 300 minit iaitu bersamaan dengan 300 jam. Selain itu bedak ini boleh juga digunakan sebagai foundation dengan hanya membasahkan span bedak dengan sedikit air.

Antara keistimewaan utama bedak ini adalah kerana ia mengandungi Bedak Tanah Liat Putih Kaolin yang juga dikenali sebagai "muntah belut" oleh orang dahulu. Bedak ini mampu menutupi cela cela di muka dan Flex hitam.

Bedak ini didatangkan dengan warna natural asas yang sesuai untuk semua jenis kulit. Yang paling penting Kaisa 2 Way Cake telah mendapat kelulusan KKM. Sememangnya sangat selamat untuk kulit anda. Untuk mengetahui fungsi bedak ini secara detail, Klik gambar di bawah.


Kaisa Two Way Cake

Ingredient:
Talc, Dimethicone Earth, Titanium Dioxide, Magnesium Stearate, Fragrance, Ci 77499

Price:
RM59 (SM)
RM65 (SS)
(12g)


 Klik link dibawah untuk respon pantas:


1 comment:

  1. All Betting Odds - Sporting 100
    All 스포츠 토토 사이트 betting odds for today's games. Includes a breakdown of the various 안양 출장안마 types of bets for 김포 출장마사지 today's games - 보령 출장샵 Football, Basketball, Cricket, Hockey, Tennis, 충청북도 출장샵 Soccer,

    ReplyDelete

Testimoni Minyak Herba Asmak untuk Bayi

Minyak Herba Asmak merupakan minyak yang wajib ada bagi seisi keluarga. Sejak 4 tahun lepas, Minyak Asmak telah memberi manfaat kepada keban...