Sunday 24 December 2017

Asmak Baby Care Produk Penjagaan Bayi Dari Bahan Semulajadi


Kehadiran si Manja di dalam keluarga anda pastinya adalah saat yang menggembirakan untuk anda dan pasangan. Dan sudah tentu ibu bapa mahukan yang terbaik untuk bayi mereka. Begitu juga dengan set penjagaan bayi. Pastinya anda mahukan yang terbaik untuk anak anda. 

Ramai ibu bapa yang sudah mula menyedari kepentingan penggunaan bahan semulajadi dan organic yang bebas dari bahan kimia berbahaya. Ini sangat penting, kerana kulit bayi sangat halus dan sensitif. Tidak seperti kulit orang dewasa, kulit bayi memerlukan set mandian yang lembut dan tidak menghakis kulit mereka.

Menyedari Hakikat Ini, Rafhan Baby Care membawakan kepada anda Rangkaian Produk Penjagaan Bayi Asmak Baby Care yang dapat memenuhi citarasa ibu bapa cemerlang pada masa kini. Sesuai dengan slogan syarikat, Go Natural For Better Life, Asmak Baby care diilhamkan dari bahan semulajadi yang dapat memberi manfaat kepada kulit bayi kesayangan anda.

Asmak Baby Care terdiri dari 5 produk utama iaitu:

ESSENTIAL OIL
Harga : RM 30
Isipadu: 30ml

Ingredient : Clove Oil, Nutmeg Oil, Pepermint Oil, Sweet Almond London Oil

ABC- Essential oil sangat sesuai dijadikan minyak Telon untuk bayi. melembutkan kulit dan dapat menghilangkan bekas-bekas parut. 



Shampoo Top to Toe
Harga: RM36
Isipadu: 200ml

Ingredient: Aqua, Eucalyptus, Chamomile Flower, Rose Flower, Vitamin E, Jojoba oil, Apricot Oil.

Bahan di dalam ABC Shampoo dapat menjadikan rambut bayi lebih ringan dan selesa juga memlihara agar bau rambut bayi wangi semulajadi. Selain itu shampoo ini dapat mengatasi masalah kerak kepala bayi dan Ekzema pada kulit bayi.



Baby Powder
Harga: RM31
Berat: 85 gram

Ingredient: Kaolin, Ekstrak Portulaca, Papaya extract, Lavender Essential Oil.

Kandungan bahan di dalam ABC- Baby powder seperti Kaolin dapat merawat masalah keradangan kulit seperti melecet. Selain itu bedak ini dapat mengurangkan masalah psoriasis dan melegakan kegatalan.



Baby Lotion
Harga: RM 36
Isipadu: 200ml

Ingredient: Aqua, Clove Oil, Ginger Oil, Portulaca Extraxct.

ABC- Baby lotion dapat memutihkan kulit, menghilangkan bekas parut, mempercepatkan proses penyembuhan luka dan melegakan kembung perut.


Sevenis Hair Oil
Harga: RM29
Isipadu: 150ml

Ingredient: Light Mineral Oil, Tea Tree Oil, Babassu Oil, Virgin Coconut Oil, Castor Oil, Olive Oil, Argan oil.

Sevenis hair oil dapat megekalkan kelembapan rambut pada bayi di samping menjaga kesihatan rambut bayi sehingga ke akar umbi seterusnya menjadikan rambut lebih bersinar.



Complete Set Asmak Baby Care
Harga: RM159
Item: Essential Oil, Shampoo, Baby Powder, Baby Lotion & Sevenis Hair Oil
Percuma: Tuala Muka Asmak


Kesemua produk di atas mempunyai kelulusan Notifikasi KKM. Jadi tak perlu risau tentang tahap keselamatan produk ini kepada si manja anda. Harga juga sangat murah dan berpatutan. Diperbuat dari bahan semulajadi bermutu tinggi. Bebas dari bahan kimia berbahaya. Juga bebas dari parabens. Penjagaan pertama bayi bermula dengan ABC- Asmak Baby Care.


Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Asmak Baby Care sila hubungi admin seperti nombor tertera.



Hot Line  - 0125586734


atau boleh klik link untuk whatsapp pantas




1 comment:

  1. Produk Terbaik Alhamdulillah. Memang serasi untuk baby kakct.

    ReplyDelete

Testimoni Minyak Herba Asmak untuk Bayi

Minyak Herba Asmak merupakan minyak yang wajib ada bagi seisi keluarga. Sejak 4 tahun lepas, Minyak Asmak telah memberi manfaat kepada keban...