Tuesday 23 April 2019

Shampoo Bunga Raya Plus Rawat Rambut Gugur

shampoo bunga raya

Shampoo Bunga Raya Plus 500ml
Harga: RM49

Berita  baik kepada wanita di luar sana, terutamanya kepada Kaum Ibu yang menghadapi masalah rambut gugur ketika bersalin. Asmak mengambil inisiatif untuk membawakan khazanah alam semulajadi kepada pengguna. Shampoo Bunga Raya Plus keluaran Asmak adalah solusi untuk merawat rambut anda.

Apa yang penting, Shampoo Bunga Raya Plus sangat mesra pengguna dan dapat membantu merawat masalah rambut gugur, rambut berbau hapak, kelemumur, rambut kering kerana ia memberikan sumber vitamin yang diperlukan oleh rambut.

Tahukah anda Bunga Raya telah digunakan sejak turun temurun oleh masyarakat Melayu untuk mencuci rambut dan rawatan demam panas. Mengikut peredaran zaman, syarikat Asmak menjadikakan khasiat Bunga Raya ini lebih mudah diaplikasikan oleh masyarakat dengan penghasilan produk berasaskan bahan asli bunga raya ini.

Shampoo Bunga Raya berkelulusan KKM dan ianya selamat digunakan oleh kanak-kanak seawal usia 3 tahun hingga dewasa. Bahan yang digunakan adalah Bunga Raya, Babassu Oil, Coconut Oil dan lain lain lagi.

Berikut adalah testimoni shampoo bunga raya pulis oleh pengguna



Selain itu, kami juga menawarkan SET RAWATAN RANBUT ASMAK seperti berikut. Set ini mengandungi:

1. Shampoo Bunga Raya Plus (180ml)
2. Sevenis Hair Oil (50ml)

Harga :RM44

Melalui pembelian Set Mini Kombo ini, Anda akan mendapat percuma Hair Moisturizer Serum. 

shampoo bunga raya

Jika anda berminat untuk mendapatkan Shampoo Bunga Raya Plus atau Set Rawatan Rambut Asmak ini, Sila Klik Link di bawah untuk respon pantas:
















No comments:

Post a Comment

Testimoni Minyak Herba Asmak untuk Bayi

Minyak Herba Asmak merupakan minyak yang wajib ada bagi seisi keluarga. Sejak 4 tahun lepas, Minyak Asmak telah memberi manfaat kepada keban...